Wednesday, November 9, 2016

C8813,G730-C00 Charging အေၾကာင္းရွင္းလင္းခ်က္



1။ခ်ာဂ်င္အိုင္စီရဲ႕ ပင္နံပါတ္ A1,A2 ကိုဝင္တဲ့လမ္းေၾကာင္းက
   C920 နဲ႔ ပါဝါအိုင္စီရဲ႕ ပင္နံပါတ္ P16,R15 ကို ဝင္တဲ့ R201
   မွာ ၅ဗို႔ရွိ မရွိ အရင္တိုင္း။
2။ေနာက္တိုင္းရမွာက C921 နဲ႔ C924 မွာ၅ဗို႔ ျပန္ထြက္ေနရမယ္။
   မထြက္ရင္ ခ်ာဂ်င္အိုင္စီကိုသာလဲေတာ့။
3။ထြက္ျပီဆိုရင္ C922 ရဲ႕တဖက္က ၈ဗို႕ကေန ၄.၄ဗို႔အတြင္းရိွ
   ေနရမယ္။ေနာက္တဖက္မွာ ၃.၅ဗို႔ရွိေနရမယ္။မရွိရင္ C922
   ကိုအရင္လဲၾကည့္။မရရင္ ခ်ာဂ်င္အိုင္စီကို အပူေပးတာတို႔
    လႈပ္တာတို႔လုပ္ၾကည့္။မရရင္ အိုင္စီခဲျပန္ေလာင္း။တပ္။
    မရရင္အိုင္စီ အသစ္လဲေတာ့။
4။ရျပီဆီုရင္ R921 ကိုျဖဳတ္ျပီးအားျပန္သြင္းၾကည့္။R921
    နဲ႔ L901 ေခါင္းျခင္းဆိုင္ေနတဲ့ေနရာမွာ ၁.၂ဗို႔ေတြ႔ျပီဆို
    ရင္ ခ်ာဂ်င္ထြက္ျပီလို႔မွတ္။
5။ R921 ကိုျပန္မတပ္နဲ႔အုန္း။FET ကိုခနျဖဳတ္ထား။ခ်ာဂ်င္
    ျပန္သြင္းၾကည့္။G730_C00မွာဆိုရင္C238, C239,   C249 နဲ႔ FET Pin No 3
    မွာ ၃.၅ဗို႔ ရွိ မရွိ စစ္။C8813မွာဆိုရင္ FET Pin 1နဲ႔  2 မွာ ၃.၅ဗိုအသီးသီးရွိေနရမွာေနာ္။အဲ့ဗို႔ေတြမဟုတ္ပဲလြဲေနရင္စက္ႏိုးေနတာနဲ႔မဆိုင္ဖူး။
    ခ်ာဂ်င္သြင္းမွာ မဟုတ္ဖူး။ပါဝါအိုင္စီလဲေပေတာ့။
    မဟုတ္ရင္ခ်ာဂ်င္ပိုင္းေကာင္းေပမယ့္ ခ်ာဂ်င္မဝင္တာ
     တို႔ ခ်ာဂ်င္ၾကိဳးထိုးတာနဲ႔ စက္တန္းႏိုးတာတို႔ ဘတၴရီ
    ဗိုက္ေဖာင္းတာတို႔ျဖစ္တာေပါ့။
6။ေတြ႔ျပီဆိုရင္ R921 ရယ္ FET ရယ္ ျပန္တပ္။ခ်ာဂ်င္သြင္း
   ဘတၴရီ အေပါင္းငုတ္မွာ ၀.၆ဗို႔ေတြ႔ရင္ ခ်ာဂ်င္ပိုင္းေအာင္ျမင္ပါျပီ။
   ဆက္ပါအုန္းမည္။
   အားလံုးေအာင္ျမင္ၾကပါေစ။
   ဦးေမာင္ႏိုင္

No comments:

Post a Comment